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[CG/Houdini] License 서버 관련 본문
후디니 라이선스 관련 문서
www.sidefx.com/docs/houdini/ref/utils/sesinetd.html
sesinetd
This is a great tool to monitor your peak license usage by product type which can be used for license planning. In a given interval (minute, hour, or day) the peak usage and optionally the user data can be monitored to a log file that can be exported to di
www.sidefx.com
www.sidefx.com/faq/question/the-license-administrator/
The License Administrator (hkey) | SideFX
www.sidefx.com
hserver 명령에 관한 문서
www.sidefx.com/faq/license-management/
License Management FAQs | SideFX
www.sidefx.com
hserver -S <IP Address> : 터미널에서 라이선스 서버의 주소를 변경할 때 사용하는 명령어이다.
sesictrl -n : 터미널에서 해당 라이선스 서버의 이름 및 코드를 확인하는 명령어이다.
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